Αποστολές - Επιστροφές

Τρόποι Πληρωμής

Η πληρωμή για την αγορά των αντίστοιχων προϊόντων που παρέχονται μέσω του Ιστοτόπου μπορεί να γίνει:

α) Κατά την παράδοση της παραγγελίας, καταβάλλοντας το αντίτιμο σε μετρητά στον μεταφορέα. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης θα επιβαρύνεται με χρέωση των εξόδων αντικαταβολής 2,00 ευρώ. Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει μόνο για παραδόσεις προϊόντων εντός Ελλάδος.

β) Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας μέσω του Ιστοτόπου, με τη χρέωση τραπεζικής κάρτας Visa και MasterCard. Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφάλειας τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. Ο Πελάτης που επιλέγει την πληρωμή μέσω τραπεζικής κάρτας οδηγείται σε ασφαλή διακομιστή της τράπεζας EUROBANK για την ολοκλήρωση της πληρωμής. Στη συνέχεια, δίνει τα στοιχεία της τραπεζικής του κάρτας και σε περίπτωση που αυτή πάρει έγκριση, πραγματοποιείται η χρέωση του λογαριασμού του με το αντίστοιχο ποσό της αγοράς. Στη συνέχεια, επιστρέφει στην ιστοσελίδα μας και ειδοποιείται για την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

γ) Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας μέσω του Ιστοτόπου, με την πραγματοποίηση τραπεζικού εμβάσματος στον υπ’ αρ. 0026.0276.28.0201896447

IBAN GR2502602760000280201896447 τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας στην τράπεζα EUROBANK με το αντίστοιχο ποσό της αγοράς. Στην περίπτωση αυτή η ολοκλήρωση της παραγγελίας γίνεται μόνο εφόσον ο Πελάτης αποστείλει e-mail στο info@perfumegravity.gr, με τα στοιχεία του Πελάτη, τον κωδικό της παραγγελίας και το αποδεικτικό του τραπεζικού εμβάσματος.

Όποιο τρόπο πληρωμής και αν αποφασίσει ο Πελάτης, η διαδικασία είναι απόλυτα ασφαλής. Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι διαδικασίες πληρωμής να είναι απόλυτα διαφανείς και προστατευμένες, εκδίδοντας παράλληλα τα αντίστοιχα νόμιμα παραστατικά. Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει καταβάλλει το αντίτιμο της αγοράς και δεν γίνει εφικτή η παράδοση των προϊόντων για λόγους που δε φέρει ευθύνη ο ίδιος, η Εταιρεία θα καταβάλλει στον Πελάτη ολόκληρο το ποσό που έχει καταβληθεί, χωρίς να επιβαρυνθεί με οιοδήποτε επιπλέον κόστος.

Αποστολές προϊόντων

Κατά τη διαδικασία της αγοράς ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιλέξει την παραλαβή της παραγγελίας είτε από το κατάστημά μας στο Ηράκλειο, επί της Λεωφ. Καλοκαιρινού αρ. 11, Τ.Κ. 712 01, είτε μέσω αποστολής της μέσω εταιρείας ταχυμεταφοράς.

Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται σε προορισμούς εντός Ελλάδος μέσω της Courier Center. Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 μέχρι 17:00.

Ο μέσος χρόνος παράδοσης έκαστης παραγγελίας αναγράφεται στον Ιστότοπο κατά τη στιγμή της ολοκλήρωσης της παραγγελίας και υπολογίζεται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον προορισμό.

Η Εταιρεία καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι παραγγελίες να μεταφέρονται προς αποστολή το ταχύτερο δυνατόν, με σκοπό να ολοκληρώνεται η παράδοσή τους άμεσα. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η ως άνω προβλεπόμενη περίοδος παράδοσης των παραγγελιών ενδέχεται να παραταθεί εύλογα.

Η έναρξη της προθεσμίας παράδοσης αντιστοιχεί στο χρονικό σημείο ολοκλήρωσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό, η έναρξη της προθεσμίας παράδοσης αντιστοιχεί στο χρονικό σημείο πίστωσης του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας.

Σε περίπτωση παραλαβής της παραγγελίας από το κατάστημά μας στο Ηράκλειο, επί της Λεωφ. Καλοκαιρινού αρ. 11 δεν επιβάλλεται μεταφορικό κόστος.

Το μεταφορικό κόστος των παραγγελιών είναι 3,5€ για κάθε παραγγελία έως 3 κιλά.

Για κάθε επιπλέον κιλό πέραν των 3 κιλών, το κόστος αποστολής επιβαρύνεται με 1€ ανά κιλό.

Σε παραγγελίες με αξία προϊόντων άνω των 40 €, επί των οποίων η πληρωμή γίνεται με κάρτα ή μέσω τραπεζικής κατάθεσης, δεν επιβάλλεται μεταφορικό κόστος.

Σε περίπτωση αγοράς με αντικαταβολή, ο Πελάτης επιβαρύνεται, πέραν του μεταφορικού κόστους, με το κόστος αντικαταβολής ύψους 2 € .

Σε περίπτωση που η διεύθυνση παραλαβής που όρισε ο Πελάτης βρίσκεται σε περιοχή δυσπρόσιτη, όπως αυτή ορίζεται από τους όρους μεταφοράς της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφοράς Courier Center, η εταιρεία ταχυμεταφοράς ενδέχεται να αξιώσει την παραλαβή της παραγγελίας από τον Πελάτη από το κατά τόπο πλησιέστερο προς την διεύθυνσή του κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφοράς και όχι στη διεύθυνση που δήλωσε κατά την παραγγελία.

Πολιτική Επιστροφών

11.1. Όλα τα προϊόντα μας προς πώληση είναι παρασκευής της Εταιρείας, τύπου των αναφερόμενων αρωμάτων άλλων εταιρειών, και αποστέλλονται σε δικό μας γυάλινο μπουκάλι με βαποριζατέρ (χύμα αρώματα τύπου επώνυμων οίκων ,εμπνευσμένα από τα διάσημα brand). Τα επώνυμα προϊόντα άλλων εταιρειών που αναφέρονται στον ιστότοπο και στις περιγραφές των προϊόντων μας τίθενται αποκλειστικά για την διευκόλυνση σας στην επιλογή προς αγορά του κατάλληλου αρώματος παραγωγής μας και ΔΕΝ είναι προς πώληση από την Εταιρεία.

11.2. Η Εταιρεία καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια ώστε να παρασκευάζει και να συσκευάζει το εκάστοτε προϊόν όσο το δυνατόν πιο άρτια και αποτελεσματικά.

11.3. Κάθε προϊόν μας είναι εξατομικευμένο και παρασκευάζεται κατόπιν αντίστοιχης παραγγελίας στον ιστότοπο και βάσει της επιλογής του Πελάτη. Για λόγους υγιεινής, βασιζόμενους στη σύσταση και τον τρόπο χρήσης των προϊόντων μας, επιστροφές των προϊόντων στην Εταιρεία μετά την αγορά τους κατ’ αρχήν δεν γίνονται δεκτές.

11.4. Σε περίπτωση που το προϊόν που απεστάλη από την Εταιρεία και παρέλαβε ο Πελάτης έχει υποστεί κάποια ζημιά κατά τη μεταφορά του, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να το αποστείλει προς επιστροφή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης υποχρεούται να αποστείλει στην Εταιρεία το προϊόν και τη συσκευασία του στην αρχική κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς φθορές και χρήση τους, ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς του προϊόντος και φωτογραφίες ή οτιδήποτε άλλο στοιχείο, ώστε να αποδείξει την εσφαλμένη ποιότητα του προϊόντος. Κατά την παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία, το προϊόν θα υποβληθεί σε διαδικασία τεχνικού ελέγχου, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί ότι η προβαλλόμενη βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης, ώστε να εδραιωθεί δικαίωμα αποζημίωσης του Πελάτη. Εφόσον επιβεβαιωθεί η ελαττωματικότητα του προϊόντος, η Εταιρεία δύναται, κατ’ επιλογήν του Πελάτη, να προβεί είτε σε επαναποστολή του προϊόντος ή σε επιστροφή του συνολικού τιμήματος της αγοράς του, συμπεριλαμβάνοντας τα αρχικά έξοδα αποστολής. Η επαναποστολή του προϊόντος ή η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων ξεκινούν άμεσα, εντός 5 εργάσιμων ημερών της επιβεβαίωσης της ελαττωματικότητας του προϊόντος. Τα έξοδα επιστροφής και πιθανής επαναποστολής της παραγγελίας βαρύνουν την Εταιρεία. Σε περίπτωση που η επιστροφή του προϊόντος από τον Πελάτη δεν γίνει εντός της ως άνω προβλεπόμενης προθεσμίας των 14 ημερών, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την αίτηση επιστροφής αυτού.

11.5. Η ενδεχόμενη επιστροφή του τιμήματος αγοράς στον Πελάτη, σύμφωνα με την ως άνω περίπτωση, πραγματοποιείται στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή στον τραπεζικό λογαριασμό του Πελάτη που χρησιμοποιήθηκε για την συγκεκριμένη παραγγελία.

11.6. Μετά από επανειλημμένες περιπτώσεις μη παραλαβής προϊόντος με αντικαταβολή ή υπαναχώρησης από αγορές από συγκεκριμένο Πελάτη, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πώληση προϊόντων στον εν λόγο Πελάτη.

11.7. Δικαίωμα υπαναχώρησης : ο πελάτης εφόσον αλλάξει γνώμη , έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία όσο αυτή δεν έχει αποσταλεί ενημερώνοντας μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2810335278 ή στο email στη διεύθυνση info@perfumegravity.gr χωρίς καμία επιβάρυνση. Σε περίπτωση προπληρωμής του επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό στο λογαριασμό/κάρτα του.